در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #33031

    academyit
    مشارکت کننده

    businessهای مدرن باید پیوسته با مبنا و پایه ی مصرف کنندگان در ارتباط باشن تا دوام پیدا کنند و یکی از بهترین متد های برای آن اینه که مصرف کننده ها رو سرگرم کنه و تجربه های با ارزش و به یاد موندنی رو درست کنه.
    محتوا یک قسمت حیاتی این ماجرا است و مثل ریسپانسیو بودن وب سایت ها و اینکه با اندازه صفحه های مختلف عکس العمل نشون بده.
    با این حال یک تکنیک با پتانسیل عظیم در زمینه مشغول سازی مصرف کننده ها که اکثر اوقات هم نادیده گرفته میشه همین micro-interaction ها هستند.

    Micro-interaction ها یک انیمیشن های کوچک یا ریسپانس های بصری ای هستن که کاربران وقتی عمل خاصی رو انجام میدن باهاش مواجه میشن.
    مثلن در برخی از وب سایت ها وقتی شما دکمه fallow را فشار می دهید برای شما یک انیمیشن مانند رنگی رو میاره و شما اونو میبینین . ممکنه اولی که با این سرو کار دارین براتون بی معنی جلوه کنه ولی همین micro-interaction ها تاثیرات روانشناسی زیادی روی کاربران داره و دلیلی که این Micro-interaction ها با معنی و مفهوم به نظرمیان همین تاثیریه که روی روان آدم داره.
    ادامه مطلب

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)

کاربر گرامی برای پاسخ به این موضوع اگر عضو روکش هستید باید سایت شوید در غیر اینصورت باید عضو شوید.