در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #33166

    academyit
    مشارکت کننده

    طراحی یک سایت زیبا خیلی مهمه ، ولی نمی تونین از هدف اصلی ای که سایت رو براش طراحی کردین چشم پوشی کنید.
    ما اکثرا برای این سایت خودمون رو طراحی می کنیم تا ترافیک خا و هرج و مرج های الکی رو به کارمون راه ندیم ، فرم های ثبت نام ، تماس های تلفنی ، فرم های تماس و همینطور انواع خرید و فروش ها ، همه ی این ها نمونه هایی از کاربرد های سایت های ما می باشند. بدون این کار ها کسب و کار شما در آمدی نخواهد داشت. طبیعتا هر چی بیشتر وب سایت شما تغییر و تحول اعمال بکنه درآمد کسب و کار شما هم بیشتر خواهد شد.

    من به تازگی سر یه قراری بودم که یکی از دوستام از من می خواست تا برای کسب و کاری که داره ، به وب سایتشون رسیدگی کنم. تغییراتی که شرکت اون ها اعمال می کرد خیلی پایین بود برای همین هم دوست هم حاضر بود هر تغییر لازمی رو برای بهبود این وضغیت بده.

    من برای شما 6 تا از نکات اصلی بحثی که ما داشتیم رو آوردم تا برای بهتر شدن اوضاع رتبه ی تغییر خودتون ازشون استفاده کنید.

    1.برگزیدن طراحی واکنشگرا

    تقریبا 31 درصد از همه ی ترافیک برای 10 ابزار دیجیتالی طبق مطالعاتی در ، ComScore’s 2015 US Digital Future in Focus study ، از دستگاه های موبایل می آید .
    این مقدار با این که همین الانش هم قابل توجه هست ولی همینطوری افزایش پیدا می کند. اگر وب سایت شما نمای مناسبی هم برای موبایل نداشته باشه در اصل دارین خورتون رو زمین می زنید.
    طراحی واکنشگرا (RWD) باعث میشه تا وب سایت شما به هر صفحه ی نمایشی وفق داده بشه ، دسکتاپ ، لپ تاپ ، اسمارت فون ها و تبلت ها به صورتی که تمامی خصوصیت ها و امکانات وب سایت شما در هر کدام از این دستگاه ها که شما استفاده می کنین قابل استفاده باشه. آیا شما وقتی یک صفحه ای برای موبایل شما درست طراحی نشده باشی شروع ب تنظیم کردن اون می کنین؟ معلومه که نه ، همینطور مشتری های خودتون هم این کار رو نمی کنن!

    2.طراحی ساده ای به دور از نویز ها داشته باشین!

    سال های گذشته طراحانی قابل ستایش بودند تا از انیمیشن های زیاد و همینطور از فلش ها استفاده می کردند ولی امروزه هر چی میریم جلو تر این گونه طراحان بیشتر از رده خارج می شوند. برند ها سعی در این داشتنتد که توجه مشتریان خودشون رو با این نوع طراحی ها جلب کنند در حالیکه امروزه هرچقدر طراحی قابل فهم تر و تمیز تر باشه بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.
    سعی کنید که بازدیدکنندگان سایت خودتون رو با محتوای سایتتون و پیشنهاد هایی که بهشون می کنید تحت تاثیر قرار بدین. بمباران کردن اون ها با انیمیشن های بیهود و همینطور فلش های زیاد نه تنها باعث اذیت و آزار آن ها می شود بلکه سرعت بارگذاری وب سایت شما را هم پایین می آورد.

    3. به عکس های تبلیغاتی عمومی نه بگید (stock photos)

    اول بزارید بهتون بگم که این گونه عکس ها برای بعضی از مصارف خوب هستنتد مثلا blog posts !
    خیلی غیر حرفه می باشد که آدم میبینه بعضی از وب سایت ها از بعضی از عکس های تبلیغاتی که وجود دارن استفاده کردن تا کمپانی خودشون رو معرفی کنند . باید بهتون این توصیه ارزشمند رو بکنم که اگر می خواهید برای معرفی کردن کمپانی خودتون از عکس های گروهی خودتون استفاده کنین ، عکاس حرفه ای استخدام کنید و یک زمانی رو برای تهیه ی این عکس ها صرف کنید.
    مشتری ها خیلی به کمپانی هایی که ازین دسته stock photos ها برای معرفی کمپانی خودشون و همینطور معرفی تجربه هاشون ، استفاده می کنند ، اعتماد نمی کنند.

    4.مسیریابی رو در طراحیتون ساده بسازید

    وقتی مشتریان به وب سایت شما سر می زنند نیاز دارند تا به هر چیزی که مدنظرشون هست 2ثانیه ای پیدا کنند. اگر بیشتر از این طول بکشه باور کنین اونا از جست و جو خسته می شوند و یک سایت دیگر رو پیدا می کنند.
    مسیر یابی رو در طراحیتون ساده بسازید. انتخاب های زیاد ممکنه مشتری ها و کاربران سایت رو خسته کنه! باید مسیری که می خواید کاربران شما در وب سایت طی کنند ، حتی تکمیل یک فرم ساده یا سر زدن به مکان خاصی را، به طور واضح مشخص کنید .
    ما وقتی 15 صفحه ی وب سایت خودمون به یک صفحه تبدیل کردیم و مسیر هایی که باید در وب سایت شرکت ما طی می شد خیلی واضح تر کردیم بازخورد خیلی خوبی گرفتیم!
    ادامه مطلب

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)

کاربر گرامی برای پاسخ به این موضوع اگر عضو روکش هستید باید سایت شوید در غیر اینصورت باید عضو شوید.