در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #32319

    novinmarketing
    مشارکت کننده

    از مزایای تبلیغات گوگل ، مدیریت بودجه است یعنی شما می توانید برای تبلیغات خود سقفی تعیین کنید که اگر به این حد رسید از نشان دادن آگهی های خود جلوگیری شود. در واقع این امتیازی است که شما بتوانید روی هزینه های خود مدیریت فرمایید.
    برای چه کسانی مدیریت بودجه مناسب تر است؟
    نیم نوین مارکتینگ معتقد است چون تبلیغات کلیکی گوگل هدفمند و با ارزش هست و ممکن است در اوقاتی که اگهی شما فعال نباشد کاربرانی به سایت شما بخواهند مراجعه کنند ولی نتوانند بنابراین این محدودیت را طوری انتخاب کنید که در یک شبانه روز و بر اساس ساعاتی که انتخاب فرمودید ، دارای محدودیت از طرف گوگل نباشد.
    خبلی از اوقات گوگل ادوردز برای کمپین های شما محدودیت مدیریت بودجه می گذارد یعنی به معنای انگلیسی جلوی کمپین تبلیغاتی شما می گذارد Limited by Budget و این به این معناست که آگهی گوگل شما گاهی اوقات دیده خواهد شد و به طور همیشه برای کاربران رویت نخواهد بود چرا که بر اساس ساعاتی و کلمات کلیدی که انتخاب کردید حجم زیادی از کلیک ها را اختصاص داید و با بودجه روزانه ای که درج کردید متناسب نیست.
    بعد از آنکه در یک روز کلمات کلیدی شما کلیک خواهد خورد و بودجه شما در آن روز پر می شود در این صورت آگهی شما به صورت متناوب نمایش داده خواهد شد یا اکثرا آگهی شما در آن روز دیگر به نمایش نخواهد آمد و از فردای روز بعد که مدیریت زمان خود را مشخص کرده اید آگهی شما به نمایش خواهد آمد.
    چه راه هایی وجود دارد که محدودیت Limited by Budget را از کمپین خود حذف کنم؟
    مسلما ساده ترین راه افزایش بودجه روزانه می باشد و خوب البته این روش هزینه های تبلیغاتی شما را ریاد خواهد کرد و در این صورت اصل بازگشت سرمایه نداشته باشید.
    دومین روش می تواند مدیریت زمان باشد یعنی ساعاتی که شما احساس می کنید کاربران وارد وب سایت شما می شوند ولی مشتریان واقعی شما نیستند را حذف کنید.
    سومین روش حذف کردن شبکه جهانی گوگل هست یعنی Content Network چرا که ممکن است خیلی از کلیک هایی را به خود اختصاص دهید که برای شما سودمند نباشد. آنالیز کنید و ببینید چه سایت هایی از طرف قرارداد گوگل مربوط به نوع فعالیت کسب و کار شما می باشد و آن ها را انتخاب کنید.
    روش دیگر عوض کردن نوع معنای کلمات کلیدی می باشد به این مفهوم مشاهده کنید چه کلماتی بیشتر از همه دارای کلیک است و اگر آن ها را به صورت عام تعریف کرده اید به صورت دقیق Exact match در بیاروید و یا کلمات کلیدی به صورت Broad Match را Phrase Match تعریف کنید.
    کلمات خود را آنالیز کنید و کلماتی که برای شما هدفمند نبوده و باعث صرف زیاد هزینه های شما شده است را حذف کنید برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخاب کلمات روی همین گزینه کلمات کلیدی کلیک فرمایید.
    منبع : مفهوم مدیریت بودجه در تبلیغات گوگل

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)

کاربر گرامی برای پاسخ به این موضوع اگر عضو روکش هستید باید سایت شوید در غیر اینصورت باید عضو شوید.