دانلود رایگان قالب وردپرس Fincorp فارسی

دانلود رایگان قالب وردپرس Fincorp فارسی

فالب وردپرس Fincorp یک قالب رایگان،به خوبی تحت استانداردهای وردپرس قرار گرفته است. که می توانید یک وب سایت مدرن، انعطاف پذیر، چند منظوره با طراحی زیبا و ظریف،سازگار با آخرین نسخه وردپرس داشته باشید. این برنامه شامل گزینه های رنگ نامحدود، گزینه تایپوگرافی منحصر به فرد،آسان برای مدیریت گزینه های تم در گزینه پنل،صفحه داخلی و قالب وبلاگ،آسان برای استفاده از کد کوتاه که شما می توانید آن را در هر نقطه از تم استفاده کنید است. سبک طراحی این قالب به شکلی است که می توانید منوهای اصلی سایت خود را در بالای سایت مدیریت کرده و یک اسلایدر تمام صفحه با تصاویر بزرگ در سربرگ سایتتان داشته باشید.

امکانات کلی این قالب وردپرس:

1_ مدرن، انعطاف پذیر، چند منظوره.2_ سازگار با آخرین نسخه وردپرس.3_ طراحی زیبا و ظریف.4_ سازگار با آخرین نسخه وردپرس.5_ جستجوگر دوستانه6_ طرح پاسخگو7_ گزینه های رنگ نامحدود.8_گزینه تایپوگرافی منحصر به فرد.9_ آسان برای مدیریت گزینه های تم در گزینه پنل.10_به خوبی تحت استانداردهای وردپرس قرار گرفته است.

با نصب این فایل بر روی قالب می توانید، محتوا و جایگاه ابزارک ها بصورت خودکار را به سایت اضافه کرده. برای اضافه کردن محتوا حتما باید این فایل را بر روی قالب نصب کنید. و ابتدا قالب را دانلود کرده و نصب کنید.

    سازگار با موبایل و تبلتدارای رنگبندی نامحدوددارای اسلایدر تمام صفحهکاملا فارسی و راستچین شده توسط میهن وردپرسدارای فونت بی یکان فارسیدارای بسته نصبی آسان برای نصب قالب در ۵ دقیقه
هاست و دامنه ندارید!؟ سفارش دهید

محصولات پیشنهادی به شما

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال دیدگاه به معنی این است که شما ابتدا قوانین ارسال دیدگاه را مطالعه کرده اید و با آن موافق هستید.

آخرین نمونه کار ها مشاهده همه

آخرین طرح های اختصاصی اجرا شده