دانلود رایگان قالب وردپرس فروشگاهی Estore فارسی

دانلود رایگان قالب وردپرس فروشگاهی Estore فارسی

قالب وردپرس Estore رایگان و فارسی سازی شده توسط تیم میهن وردپرس می باشد. estore از پر طرفدارترین قالب های فروشگاهی است. یکی از بهترین ویژگی های قالب سریع بودن،طراحی و ظاهر آن می باشد. این قالب به شما این امکان را می دهد که تنها با یک کلیک قالبی با ساختار دلخواه خود به همراه محتوای آماده بر روی سایت پیاده سازی کنید. یک قالب زیبا و کاربردی و بهینه سازی شده می باشد. estore دارای دو رایگان می باشد که می تان به راحتی آن را فعالسازی کرد و در زمان کم به یک فروشگاه زیبا و کاربری برسید.

قالب وردپرس Estore با طراحی بی نظیر و کیفیت طراحی بالا می تواند به شما در ساخت وبسایتی بی نظیر کمک کند. estore یک قالب فروشگاهی عالی برای افرادی است که می خواهند یک فروشگاه آنلاین شیک و زیبا داشته باشند. وقتی با این قالب کار می کنید واقعا حس ویرایش یک سایت آنلاین را خواهید داشت.

این قالب در حد یک قالب حرفه ای به شما امکانات خواهد داد. علاوه بر این شما در طراحی فروشگاه خود آزاد هستید و می توانید فروشگاه دلخواه خود را داشته باشید. امکان سفارشی سازی ساده با چند کلیک، نصب آسان و تنظیمات کامل برای یک وب سایت زیبا و حرفه داشته باشید.  با استفاده از این قالب انواع فروشگاه ها را می توانید بسازید و محصولات خود را در اینترنت به فروش برسانید. این قالب برای استفاده از سایت های فروشگاهی استفاده شده، فروش انواع محصولات و لوازم لوکس در وب سایت شما با قالب چند منظوره Estore امکان پذیر است.

    ایجاد دسته بندی های مختلفامکان صفحات جداگانه محصول و دسته بندی شدهراست چین شده و کاملا فارسیدارای فونت زیبای بی یکان فارسیدارای بسته نصبی و نصب سریع در 5 دقیقهدارای طراحی بی نظیر و کیفیت طراحی بالا
هاست و دامنه ندارید!؟ سفارش دهید

محصولات پیشنهادی به شما

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال دیدگاه به معنی این است که شما ابتدا قوانین ارسال دیدگاه را مطالعه کرده اید و با آن موافق هستید.

آخرین نمونه کار ها مشاهده همه

آخرین طرح های اختصاصی اجرا شده