دانلود رایگان قالب وردپرس Guideline فارسی

دانلود رایگان قالب وردپرس Guideline فارسی

قالب وردپرس Guideline رایگان و فارسی سازی شده توسط تیم میهن وردپرس می باشد. قالب وردپرس Guideline مناسب برای سایت های چند منظوره است. این قالب سازگار با هر موضوع و کسب و کاری است و با آن می توان به راحتی یک سایت وبلاگ نویسی ساده را در کمترین زمان راه اندازی کرد.

قالب وردپرس Guideline به طور کلی در چارچوب وبلاگ نویسی می باشد. و می توانید یک سایت وبلاگ نویسی را در زمان کم با این قالب به راحتی راه اندازی کنید. همچنین دارای بسته نصبی آسان و نصب قالب در 5 دقیقه می باشد که پس از نصب قالب به راحتی می توانید تغییرات مورد نظر برای سایت خود را انجام دهید. این قالب دارای امکان نوار کناری است برای ارائه  خدمات و یا هر موارد دیگری. تنظیمات این نوار را می توان از طریق سفارشی سازی ابزارک ها انجام داد. با تغییر و تنظیم محتوا از طریق نوشته ها می توان به راحتی وبسایت مورد نظر خود را ساخت.

این قالب دارای فونت زیبای بی یکان فارسی می باشد. و به وبسایت شما شکل زیبایی می دهد. همچنین سازگار با موبایل و تبلت می‌باشد و کاملا ریسپانسیو است.

امکانات کلی این قالب وردپرس:

    مناسب برای هر نوع وبسایتیدارای فونت بی یکان فارسیدارای بسته نصبی و نصب قالب در 5 دقیقهسازگار با موبایل و تبلت و کاملاً ریسپانسیویک قالب وبلاگ نویسی ساده و زیبا
هاست و دامنه ندارید!؟ سفارش دهید

محصولات پیشنهادی به شما

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال دیدگاه به معنی این است که شما ابتدا قوانین ارسال دیدگاه را مطالعه کرده اید و با آن موافق هستید.

آخرین نمونه کار ها مشاهده همه

آخرین طرح های اختصاصی اجرا شده