دانلود رایگان قالب وردپرس One Take فارسی

دانلود رایگان قالب وردپرس One Take فارسی

قالب وردپرس One Take رایگان و کاملاً فارسی سازی شده توسط تیم میهن وردپرس است. این قالب با راه اندازی سریع این امکان را به شما می دهد که یک وب سایت مناسب برای کسب و کار خود راه اندازی کنید. در قالب One Take با داشتن قابلیتی همچون Theme Options به راحتی می توان تنظیمات صفحه اصلی را انجام داد.

در قالب وردپرس one take یک اسلایدر تمام صفحه نمای ابتدایی سایت را تکمیل خواهد کرد. پس از آن بخشی برای معرفی کسب و کار شما و در نهایت سه باکس زیبا برای معرفی خدمات قابل ارائه شرکت شما. بعد از بخش خدمات ما٬ بخشی با عنوان پروژه ها وجود دارد که می توانید پروژه های خود را نمایش دهید یا هر خدمات دیگری را به کاربر نمایش دهید و در نهایت اطلاعات تماس وبسایت خود را به بازدید کننده نمایش دهید.

این قالب با html5 و css3 ساخته شده و تمامی امکانات مورد نیاز وبسایت شما را در صفحه اصلی سایتتان نمایش خواهد داد. با این قالب می توانید به راحتی تمام کانسپت های مورد نیاز خود را بصورت یکجا در صفحه اصلی سایت در معرض دید بازدید کننده قرار دهید. قالب onetake بصورت کامل با تمامی دستگاه های موبایل سازگار است و همچنین با تکنولوژی Bootstrap 3 و Font Awesome 4 ساخته شده که زیبایی بیشتری را به سایت شما خواهد بخشید.

امکانات کلی قالب وردپرس One Take:

    تنظیمات کلی را از طریق Theme Options به راحتی تغییر دهیدامکان استفاده از بسته نصبی آسان و نصب قالب در کمترین زمانسازگاری کامل با موبایل و تبلت و کاملاً ریسپانسیو می باشدمناسب برای راه اندازی کسب و کار های اینترنتی و خدماتی
هاست و دامنه ندارید!؟ سفارش دهید

محصولات پیشنهادی به شما

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال دیدگاه به معنی این است که شما ابتدا قوانین ارسال دیدگاه را مطالعه کرده اید و با آن موافق هستید.

آخرین نمونه کار ها مشاهده همه

آخرین طرح های اختصاصی اجرا شده